Modul Henvendelse gir komplett oversikt over alle innkommende henvendelser i liste- og kartvisning. Man får her alt av henvendelser fra publikum og entreprenører på én og samme plass, i en digital kartoversikt. Fra denne oversikten kan prosjekter opprettes for intern eller ekstern utførelse gjennom sømløs integrasjon med andre relevante moduler. I detaljvisningen til hver henvendelse kan man følge med på statuser og logger, samt benytte seg av en dialogfunksjon for ekstern kommunikasjon.
Ved bruk av modul Publikumskart på kommunens nettside, kan man enkelt gi tilgang til kommunens innbyggere å rapportere inn feil og mangler. Dette vil automatisk opprette en henvendelse for videre utføring, og om ønskelig opprettes det automatisk et prosjekt i driftsentreprenørens prosjektmodul.
Modulen benytter seg av visuell oversikt av relevant infrastruktur og pågående arbeid i kart. Ved behov kan Dokflyt gjøre en digitaliserings-/kartleggingsjobb av kommunens veilysdata, der man får gatelys, linjer, tennskap osv. digitalisert med kartkoordinater og øvrig tilgjengelig informasjon (type mast, armatur, linje, m.m.). Takket være denne digitaliseringen/kartleggingen gir applikasjonens kart klar og enkel oversikt over alt av nødvendig data for intern bruk og for innmelding fra publikum, og sikrer tidsbesparelser ved utførelsen av vedlikehold, enten det er interne eller eksterne ressurser som responderer.
Kontakt oss for en hyggelig demo – eller om det er noe annet du lurer på
E-post: kontakt@dokflyt.no
Tlf: 90 66 57 54
Adresse:
Anolitveien 8, 1400 Ski
Åpningstider:
08:00 – 16:00
Spørsmål?
Spørsmål?
Spørsmål?
Spørsmål?
Spørsmål?
Spørsmål?
Spørsmål?