Publikum

La innbyggere i kommunen enkelt få tilgang til statusinformasjon samt mulighet til å legge inn egne henvendelser.

En applikasjon for alle

Med Dokflyt kan alle i et prosjekt få oversikt over status og dokumentasjon, men det stopper ikke der. Som kommune har man også mulighet til å gi innbyggere tilgang til digitale kart med oppdatert informasjon. I tillegg til å sjekke statuser, er det også mulig som privatperson å melde inn henvendelser om manglende gatelys med mer og følge med på henvendelsens utvikling.

En fremtidsrettet løsning

Dokflyt er utviklet som en brukervennlig applikasjon det ikke tar lang tid å bli kjent med. Enkle og raske løsninger gjør det smidig å legge inn henvendelser ved behov. Dette er en fremtidsrettet løsning som innbyggere vil sette pris på og bli begeistret over i dagens moderne samfunn.

Andre moduler

Time og ressurs

Timeføring og/eller ressursstyring av mannskaper, med sømløs kobling til aktuelle prosjektmoduler

Publikumskart

La innbyggerne i kommunen enkelt varsle med feilmeldinger i kart, for både gatelysrelaterte- og andre typer henvendelser

Vedlikehold

Brukervennlig objektoversikt i kart, typisk for å kunne generere vedlikeholdsoppdrag, f.eks. ved driftslederansvar

Henvendelse (kommuner)

Alt av henvendelser fra innbyggere, egne ansatte og driftsentreprenører på én og samme plass, med sømløs arbeidsflyt til påkoblet driftsentreprenør innen kommunal infrastruktur

Arkiv

Egen server i Dokflyt, som er laget for å lagre filer med angitte attributter/metadatatabell, for teknisk dokumentasjon

Innmåling

Modul under utvikling, for håndtering av enkle innmålinger i felt med mulighet for eksternt innmålingsutstyr

Bestill demo

Kontakt oss for en hyggelig demo – eller om det er noe annet du lurer på